ÇOMÜ Farabi Kurum Koordinatörlüğü Performans Göstergeleri ve Stratejik Planı (2021-25)
STRATEJİK AMAÇ 2: Kaliteli eğitim ve öğretim faaliyetleri sunmak
Stratejik Hedef 1: Eğitim-öğretim faaliyetlerinin geliştirilmesi
Strateji 1.1. Ulusal ve uluslararası eğitim programlarıyla koordinasyon sağlamak
Strateji 1.2. Eğitim-öğretim planına farklı alanlardan ders ve uygulamalar koymak
Performans Göstergeleri: |
2021 H |
2021 B |
2022 H |
2022 B |
2023 H |
2023 B |
2024 H |
2024 B |
2025 H |
2025 B |
Farabi’den faydalan öğrenci sayısı |
- |
- |
60 |
|
60 |
|
65 |
|
70 |
|
Oryantasyon eğitim sayısı |
- |
- |
3 |
|
3 |
|
3 |
|
3 |
|
Ders dışı konferans sayısı |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Staja giden öğrenci sayısı |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Değerlendirme: Anket |
|
|
|
|
|
ÇOMÜ Farabi Kurum Koordinatörlüğü Performans Göstergeleri ve Stratejik Planı (2018-22)
STRATEJİK AMAÇ 2: Kaliteli eğitim ve öğretim faaliyetleri sunmak
Stratejik Hedef 1: Eğitim-öğretim faaliyetlerinin geliştirilmesi
Strateji 1.1. Ulusal ve uluslararası eğitim programlarıyla koordinasyon sağlamak
Strateji 1.2. Eğitim-öğretim planına farklı alanlardan ders ve uygulamalar koymak
Performans Göstergeleri: |
2018 H |
2018 B |
2019 H |
2019 B |
2020 H |
2020 B |
2021 H |
2021 B |
2022 H |
2022 B |
Farabi’den faydalan öğrenci sayısı |
60 |
54 |
60 |
51 |
60 |
61 |
- |
- |
60 |
|
Oryantasyon eğitim sayısı |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
- |
- |
3 |
|
Ders dışı konferans sayısı |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Staja giden öğrenci sayısı |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Değerlendirme: Anket |
|
|
|
|
|